+359 89 8525025

training@cbc.bg

+359898525025

training@cbc.bg

Начало | Блог

Блог

Нашият опит да променим средата и клиентското обслужване в България

Деветата дупка на кавала

Деветата дупка на кавала

Деветата дупка на кавала Нали знаете какво означава да си девета дупка на кавала? Когато един човек се чувства девета дупка на кавала, какво прави? Има няколко възможни пътя! Вижте ги в края на...

Лъжата-епизод 4

Лъжата-епизод 4

Лъжата – епизод 4 или защо никой не иска да знае истинския километраж, когато си купува кола Всички знаят, че една десетгодишна кола не може да бъде на 68 хил. км, но въпреки това вярват, когато...

Защо е евтино в България-епизод 2

Защо е евтино в България-епизод 2

Защо е евтино в България – епизод 2 Структурираното общество знае стойността си. Играчите в едно структурирано общество знаят цената си. Структурираната икономика е скъпа. Там отдавна работят в...

За австрийците панаирът не беше куц

За австрийците панаирът не беше куц

За австрийците панаирът не беше куц Миналата седмица мина пловдивския панаир. Вяло и с негативни коментари в пресата и интернет още от откриването си, пловдивският панаир за 2013 бе изначално...

Трите опорни точки на българския манталитет

Трите опорни точки на българския манталитет

Три от опорните точки на българския манталитет Без да съм професионален изследовател на национални или други манталитети, ще отворя дума за такова нещо като българския манталитет. Да, със сигурност...

Едно нещо струва толкова, колкото платят за него

Едно нещо струва толкова, колкото платят за него

Едно нещо струва толкова, колкото платят за него или защо жизненият стандарт в България не се покачва Ние българите пътуваме свободно (само с лични карти) из Европа вече над десет години. За...

Какво прави един ресторант

Какво прави един ресторант

Какво прави един ресторант Кризата роди едно много странно явление сред ресторантите, което преди това сякаш беше изключителна рядкост. „Във ваканция сме до 15.09... Весело лято!” Това може да се...

Конкуренцията или кризата

Конкуренцията или кризата

Кое представлява по-силен мотиватор за действие - конкуренцията или кризата Убеден съм, че няма сила, която да накара хората от един смислен бизнес да бъдат клиентоориентирани и последователни в...

Няма намерени резултати

Страницата, която търсите, не може да бъде намерена. Опитайте прецизиране на търсенето или използвайте навигацията по-горе, за да намерите публикацията.

+359898525025

Свържете се с нас

Изпратете запитване