Един класически хейт (част 2) Обслужването при организиране на събития (по-известни като ивенти) също е обслужване, че даже е малко по-сложно. Много от вас са ходили по разни публични лекции и...
Един класически хейт (част 2) Обслужването при организиране на събития (по-известни като ивенти) също е обслужване, че даже е малко по-сложно. Много от вас са ходили по разни публични лекции и...
Един класически хейт (част 1) Ходили ли сте по разни обучения и мотивиращи говоренета на чужденци, които били известни тук, там и навсякъде[*]. Има добри, има и откровено слаби, но тук думата е за...
Бутилката Откакто ни заля кризата от 2008/2009, бутилиращите компании за вода (с две-три изключения) ни разгониха фамилията. Започнаха да се състезават коя от тях ще направи по-малка капачка и ще...
Богатството на българския език Няма друга нация, която да кима нагоре-надолу за „не“ и настрани – за „да“. Горе-долу като гърците, които казват „да“ посредством „не“, защото на всички обозрими езици...
За напитките и чашите Пак нещо не мога да разбера. Поръчвам си минерална вода в заведение и ми носят (да речем) вода „Предела“ и поставят на масата до нея чаша „Банкя“. Поръчвам си наливно...
Клиентите не искат дългосрочни взаимоотношения Всички продавачи, мениджъри продажби, тренери, ментори проповядват мантрата – дългосрочни взаимоотношения = удовлетворен клиент = лоялен клиент =...
Българският манталитет – епизод 2 (продължение) Това, че български собственици на малък и среден бизнес стоят и чакат да видят новата власт, ейчари и професионални консултанти по подбор заявяват, че...
Българският манталитет – епизод 2 Последните две години в България са изключително наситени за всички хора откъм безпокойство, несигурност, липса на ясна перспектива и борба за увеличаване на...
Страницата, която търсите, не може да бъде намерена. Опитайте прецизиране на търсенето или използвайте навигацията по-горе, за да намерите публикацията.
Свържете се с нас