Възходът на малките магазини се оказа самосбъдващо се пророчество Т. нар. модерна търговия в супермаркетите е успяла да завземе онова потребление, което представлява съвременният насъщен. Всичко...
Възходът на малките магазини се оказа самосбъдващо се пророчество Т. нар. модерна търговия в супермаркетите е успяла да завземе онова потребление, което представлява съвременният насъщен. Всичко...
Усещане на клиентите за качество и удовлетвореност Да предоставяме качество и да си мислим, че нашето обслужване осигурява удовлетвореност, не означава, че клиентите биха заявили, че усещат същото....
Хората правят успешните брандове[1] – втора част от граф Антон–Волфганг фон Фабер-Кастел Да се усъвършенстваме непрестанно - пътят към успеха Иновации. В нашата индустрия рядко се променя посоката и...
Хората правят успешните брандове[1] – първа част от граф Антон–Волфганг фон Фабер-Кастел Когато през 1877 г. пра-пра дядо ми барон Лотар фон Фабер предавал властта на сина си Вилхелм, той му завещал...
Едно нещо струва толкова, колкото платят за него Никога никой не трябва да забравя това, защото на 03.09.2015 търговецът БФС поиска от клиентите 16€ за сектор „В“ и 22€ за сектор „А“ на стадион...
ИКЕА – отличава се Всички вериги се провалят в директната поща. Във входа на всеки блок има специално поддържан кашон до пощенските кутии, който събира изхвърлените брошури непосредствено след като...
Има ли търсене, ще има и предлагане До 2008 година да сте чували за Trader.bg или други подобни търговци на финансови продукти? Може и да сте, но по-скоро на ухо или в тесен кръг. След малко ще...
Англичаните пак измислиха нещо ново Дори в такава изтъркана до болка област като обслужването, където комай няма какво ново да се измисли, англичаните пак са имали време преди останалите да съчинят...
Страницата, която търсите, не може да бъде намерена. Опитайте прецизиране на търсенето или използвайте навигацията по-горе, за да намерите публикацията.
Свържете се с нас