DiVino.Taste 2016 – отлична работа
Хората от Гурме ЕООД знаят какво правят, тренират постоянно (справка www.divino.bg), а веднъж годишно ни представят рога на изобилието през ноември на DiVino.Taste. Тази година не прави изключение.
Отлична организация за продажба на билети онлайн с избор за един, два или три дни. Наличие на работещ контакт с организатора – телефон, имейл работят и отговарят. Няма „Вие се свързахте с…“
Отлична локация и достъп – нещо което НДК предоставя за много събития, въпреки че през последните 10 години конкуренцията сериозно надигна глава и може да застраши почти всички зали на софийската конгресна гордост с изключение на Зала 1.
Отлична рецепция и гардероб, който в пиковите моменти отказваше да приема. Десет души едновременно чекираха влизащите. Забравил си си билета? Няма проблем, отворете си имейла и ни покажете потвърждението. Готово. Усмихнати и любезни, без „‘ми ни знам“.
Отлична и дискретна охрана. Нямаше проверки а-ла летище или Арена Армеец макар броят на хората да беше внушителен.
Отлична посещаемост. Организаторите трябва да се замислят за по-голяма зала с още повече пространство както за изложителите (тази година площта на щандовете беше повече от миналата), така и за посетителите. От 19 работни часа изложение половината бяха пикови, като в тях трябваше да си проправяш път между щандовете с чаша в едната ръка и тефтерче и молив в другата.
Отлична концепция за равнопоставеност на производителите. Няма значение колко си голям, получаваш еднаква площ за излагане с останалите. Разбира се, имаше един или два щанда с по два производителя, но това е повече от нормално. Прохождащите трябва да имат своя шанс. И едно правило, което може да се тълкува разнопосочно. Всеки производител може да излага най-много 7 вина. На мен поне ми изглежда предизвикателно винарните да се фокусират само върху толкова малко вина. Бели, розета, червени. Кои по-напред да покажат? Ами, само най-доброто.
Отличен кетеринг и спонсори. Наличието на вода нявсякъде и по всяко време, както и прясно изпечен хляб се справиха с дехидратацията, поддържаха вкуса и помагаха за чистотата на вината, които се пият.
Отлични изложители. Присъствието на собственици, изпълнителни директори, главни технолози, търговски директори, а не само на усмихнати млади момчета и момичета придаде тежест на винарните, брандовете и изложението като цяло. Очевидно „Голямата Берта“ оценява това изложение много високо.
Отличен винен магазин на изхода. Традиционно след изложение или дегустация хората купуват. Това е туристически модел, който работи. Отличен асортимент, традиционно добър търговец, избор в начина на плащане, хартиени торбички. Квалитет.
Отлично настроение и пълен тефтер с нови 30-40 отлични вина. Имаше още поне толкова, вече дегустирани, отново отлични вина. От близо 500 етикета на изложението – стотина отлични е прилично постижение.
Отличен продукт, отлично обслужване, отлично преживяване.
Виненият бранш безспорно е една от гордостите на днешна България.
Снимка: личен архив


0 коментара