+359 89 8525025

training@cbc.bg

+359898525025

training@cbc.bg

Бизнес заглавия

Анотация

 

Каква е същността на управленската работа?

Хенри Минцбърг разбира много добре, че мениджърите са заети хора. Затова той взема своята (вече абсолютна) класика „Да управляваш“ Managing и я преработва и допълва, като извлича нейния екстракт в 228 страници текст.

В действителност същността на книгата си остава непроменена: това, което Минцбърг е научил от наблюденията си на 29 мениджъри, работещи в области като бизнес, държавно управление и НПО и в среда варираща от бежански лагер до симфоничен оркестър.

 „Да управляваш с лекота“ Simply Managing разглежда напрегнатата динамика на тази работа, а така също и неизбежните главоблъсканици или парадокси както ги нарича Минцбърг. Например:

  • Как се предполага, че трябва мисли един мениджър в перспектива – дори оставен на мира – в тази френетична работа?
  • Наистина ли лидерите са по-важни от мениджърите?
  • Къде пропадна преценката?
  • Разрушава ли имейлът мениджърската практика?
  • Как мениджърите да установяват връзка, когато работата им ги откъсва от онова, което те управляват?

Безпощаден поглед към мениджмънта. Безпощаден към писателите, които не признават други освен американските мениджъри. Безпощаден към тези, които смятат, че мениджмънтът трябва да е ужасно съвременен.

Ако трябва да прочетете само една книга по мениджмънт, това е книгата!

За автора

През 1979 г. Хенри Минцбърг публикува своя труд „Структуриране на организациите“ (The Structuring of Organizations) (с обем 512 страници). През 1983 г. той преработва тези свои идеи в почти два пъти по-малък обем със заглавие „Структури в петици“ (Structure in Fives). Тя се превърна в бестселър сред неговите шестнадесет издадени книги. (Сред останалите по-известни са „Мениджъри, не МБА“ (Managers Not MBA‘s) [2004], „Минцбърг за мениджмънта“ (Mintzberg on Management) [1989 г.] и „Възход и падение на стратегическото планиране“ (The Rise and Fall of Strategic Planning) [1994]. През 2009 публикува „Да управляваш“ (Managing), а след това и последната си засега книга – „Да управляваш с лекота“ (Simply Managing) [2013].

След като завършва машинно инженерство в университета Макгил, Хенри Минцбърг работи в отдел „Оперативни изследвания“ на Канадските национални железници, след което получава магистърска и докторска степен от факултета по мениджмънт Слоун на Масачузетския технологичен институт. Оттогава е във факултета по мениджмънт на университета Макгил, а през последните години работи като професор по мениджмънт

Четирите нива на Къркпатрик

ISBN: 9789549261943

Заглавие: Четирите нива на Къркпатрик

Автори: Джеймс и Уенди Къркпатрик

Издател: Колин Бридж Консулт ЕООД, publishing@cbc.bg

Уебсайт на книгата: www.kirkpatrickbg.com

Година на издаване: 2019, първо издание

Корици: меки, с крилца

Обем: 312 страници

Размери: 16.5 х 24

Език: български

Цена: € 15 / 29 лв.

Оригинално заглавие: Kirkpatrick’s Four Levels of Training Evaluation by James D. and Wendy Kayser Kirkpatrick

Анотация

Новаторските „Четири нива за оценяване на обучението“ на Дон Къркпатрик са най-широко използваният модел за оценяване на обучението в света. Питайте която и да е група тренери дали работят с четирите нива на модела – Реакция, Учене, Поведение и Резултати – в своята практика и ще получите възторжени потвърждения.
Но колко вариации на модела Къркпатрик се използват днес? И какъв брой неправилни или откровено погрешно практики са се прокраднали за повече от 60 години? Отговорът е: доста.
Джеймс и Уенди Къркпатрик са написали настоящата книга „Четирите нива Къркпатрик за оценяване на обучението“, за да вкарат нещата отново в правия път. Поразровете се в новите данни и изводи на Джеймс и Уенди, които заедно с основната разработка на Дон Къркпатрик създават Новия Модел на Къркпатрик – мощна методология за оценяване на обучението, която обединява в едно хора и метрики.
В „Четирите нива Къркпатрик за оценяване на обучението“ ще откриете подробен план за прилагане на модела по начин, който наистина максимизира вашите бизнес резултати. Използвайки тези иновативни концепции, принципи, техники, както и чрез изучаването на казуси, ще можете да обучавате по-добре хората си, да подобрите начина си на работа и в крайна сметка да помогнете на вашата организация да постига най-важните си цели. Не онези от обучението, а резултатите в работното представяне. Това премества фокуса от измерването на ROI на една обучителна инициатива (любима тема на всеки собственик или ръководител) върху измерването на реалните бизнес метрики.
Концепцията за „Четирите нива на Къркпатрик“ притежава и една много специална, невидима характеристика, нещо като пето асо в колодата. Тя дава възможност на специалистите по обучение и развитие да станат бизнес партньори и консултанти на собствениците и ръководителите на компании, които реално инвестират в обучителни програми за развитие и усъвършенстване на човешкия капитал, и да излязат от ролята си на непродуктивен персонал.
За разлика от много други бизнес заглавия, които извън теоретичната си постановка нямат друга сериозна подкрепа, в „Четирите нива на Къркпатрик“ голяма част от книгата е посветена на изучаването на казуси – описани са начините, дизайна, методиката, последователността, измерванията, стимулите, анализа и динамиката на различни обучителни проекти. Това прави книгата безценна.

Ако трябва да прочетете само една книга на тема бизнес обучение, това е книгата!

За авторите

Д-р Джим Къркпатрик и Уенди Кайзер Къркпатрик са съсобственици в „Къркпатрик Партнърс”. Двамата продължават делото на бащата на Джим – д-р Дон Къркпатрик, който е бил почетен председател на компанията до смъртта си през 2014 г.

След няколко години в корпоративния свят Дон се завръща в Университета на Уисконсин, където прекарва остатъка от кариерата си като преподавател. Той издава множество книги, бил е президент на ASTD (American Society for Training & Development), получава редица награди, вкл. приза за вдъхновено лидерство и място в залата на славата на американското списание Training.

Джим е авторитет в обучителния бизнес, двигател на промените в оценяването на обучението и създател на Новия модел на Къркпатрик. Използвайки петнадесетгодишния си опит в корпоративния свят, включително осем години на длъжност тренинг мениджър в голяма корпорация, Джим обучава и консултира в различни търговски, правителствени, военни и хуманитарни организации по света. Той е вдъхновение за професионалистите в областта на обучението, помагайки им да предефинират ролите си и като стратегически партньори на бизнеса да се превърнат в реална сила на работното място.

Уенди играе ролята на глобалната движеща сила, когато става въпрос за прилагането на Модела на Къркпатрик. Тя води компаниите, с които работим към реално измерими успехи чрез обучение и оценяване.

Уенди е човек на резултатите. Тази нейна ориентация произтича от двадесетгодишния ѝ бизнес опит в търговията на дребно, маркетинга и обучението. Била е закупчик, продуктов мениджър, мениджър процеси и тренинг мениджър, което е засилило способностите ѝ да организира сложни, многостранни проекти и да показва бързи резултати. Като тренинг мениджър, тя организира и ръководи обучителна програма за 1 500 търговци от цяла Северна Америка.

През 2013 г. Уенди получава наградата за изгряващи тренинг лидери на американското списание Training.

Джим и Уенди са написали три книги, между които „Изпробване на обучението – как обучението на работното място постоянно да се обновява, за да намери приложение и да съответства на работата“. Те подпомагат с експертното си мнение текстовете на книгата на Щатската служба за управление на персонала „Практически наръчник за оценяване на обучението – демонстриране на ползите от обучението на всяко ниво”.

Можете да прочетете повече за семейство Къркпатрик на kirkpatrickpartners.com.

Посмей да бъдеш различен

ISBN: 9789549261912

Заглавие: Посмей да бъдеш различен

Автор: Алесандро Форте

Издател: Колин Бридж Консулт ЕООД (publishing@cbc.bg)

Уебсайт на книгата: www.sanforbg.com

Години на издаване: 2010 (първо), 2012 (второ), 2015 (трето) издание

Корица: мека

Размери: 14 х 21

Език: български

Цена: 19,90 лв.

Анотация

„Посмей да бъдеш различен” е бизнес-книга, която не прилича на никоя друга. Тя представлява цялостен пътеводител за онези, които наистина искат да се отличат от останалите и да се изкачат на върха.

 „Удивително е колко много хора продължават да се мъчат с бизнес, който всъщност не могат да контролират… Проблемът е, че не се стремим да се концентрираме върху нашите силни страни, въпреки необходимостта да го правим периодично, защото делегирането изглежда трудна работа… Ако анализираме в детайли начина, по който водим бизнеса си, вероятно ще открием десетки и десетки задачи, които изискват нашето време, но действително само някои от тях имат подчертано търговски смисъл. Следователно въпросът е: какво искате – да оцелявате или да преуспявате?”

„Посмей да бъдеш различен” е за предприемачите, финансовите консултанти, застрахователните посредници, които мислят за себе си като за собственици на бизнес. Тази книга е за тези, които наистина вярват, че могат да постигнат своите амбиции. За всички вас, които действително сте решени на това – купете си книгата, поемете риска и посмейте да бъдете различни.

За авторите

Сандро (Алесандро Форте) започва своята кариера в сферата на финансовите услуги, когато е едва на 21 години.

В рамките само на две години Сандро се утвърждава измежду топ-продавачите в голяма животозастрахователна компания във Великобритания. През 1993 година става мениджър в друга голяма животозастрахователна компания и като такъв се отличава с изключителни резултати както в продажбите, така и в набирането на финансови консултанти.

Три години по-късно Сандро решава, че е време да започне свой собствен бизнес – самостоятелна практика за финансово консултиране, която расте оттогава с огромни темпове всяка година. За да достигне днес до група от компании, обединяваща общозастрахователен и животозастрахователен бизнес, франчайз на брокери за финансово консултиране и ипотечен брокер.

Неговите семинари, презентации и занятия вече са оказали своето положително въздействие върху стотици хиляди хора, а книгата „Посмей да бъдеш различен” става незабавно бестселър в Източна Европа и Далечния Изток.

Сандро е извънредно популярен лектор и е един от най-младите и крайно успешни предприемачи в своята област. Неговият ентусиазъм, ангажираност и енергия привнасят значителна добавена стойност на всяко събиране, тренинг или конференция.

 

Асът на продаването

ISBN: 9789549261929

Заглавие: Асът на продаването

Автор: Джон Фентън

Издател: Кредит и бизнес пъблишинг (publishing@cbc.bg)

Уебсайт на книгата: www.johnfentonbg.com

Години на издаване: 2011 (първо), 2013 (второ), 2018 (трето)

Корица: мека

Размери: 14 х 21

Език: български

Цена: 16,80 лв.

Анотация

Продаването е най-важната дейност в света!

За важността на професията на продавача Н.К.В. принц Филип Херцог на Единбург казва следното: „Изтъкване на очевидното е да кажем, че всяко произведено количество стоки, независимо колко е голямо, е лишено от всякаква стойност, освен ако не бъде продадено срещу пари. Продажбата е връхната точка на всяко търговско или промишлено начинание.

„Асът на продаването” е бизнес-книга, която българските читатели очакват близо 20 години след първата издадена на български език книга на Джон Фентън – „Как да продаваме срещу конкуренцията” през 1992.

Всичко, което трябва да знаете за продаването се намира в тази книга. Ще го възприемете като вдъхновяваща, почтена и доходоносна дейност след като я прочетете. Не задължително в този ред.

За автора

Джон Фентън е вероятно най-популярният бизнес гуру на Великобритания.
Опитът му в продажбите, управление на продажбите и управленски опит на висше ниво е натрупан в индустрии като хидравликата, подемно-транспортната техника, машиностроенето, производството на мебели, пластмасовите заготовки, системите за обработка на документи, книгоиздаването, професионалните услуги и управлението на имоти. Обучавал е търговци и мениджъри по целия свят в стотици други бизнес сектори.
Джон Фентън е човекът, обявил 1983 г. за Година на продаването.
В същата тази година, благодарение на 25 масови публични демонстрации на тема продажби и на Националната конференция по продажби в „Роял Албърт Хол“ той помага на 47 000 британски продавачи да открият техния собствен професионален път в тогавашната „голяма рецесия“.
Пет от най-продаваните му книги са коментирани от Негово кралско височество принц Филип, херцог на Единбург чрез неговата визия за професията на продавача. През 1989 г. Джон Фентън продава бизнеса си за почти десет милиона паунда и си взима двугодишен отпуск, по време на който защитава докторска степен по приложна психология, магистърска степен по бизнес администрация и бакалавърска по маркетинг, след което основава „Джон Фентън Стратеджемс“ АД.
Джон Фентън говори на продавачите и мениджърите за ПОБЕДА, за постигането на невероятни резултати, за това да не отстъпват първото място на конкурентите си, да развиват собствената си и жизнено важна положителна настройка, да бъдат креативни, да се отличават и да бъдат по-добри от останалите.

+359898525025

Свържете се с нас

Изпратете запитване