Начало | Бизнес обучения | Рентабилност на след продажбения бизнес
Рентабилност на след продажбения бизнес
Вдигнете нивото

Работят ли с пълния си потенциал и на печалба вашият сервиз и отдел за продажби на резервни части и аксесоари?
Тази цялостна програма обхваща всеки критичен елемент от рентабилността на след продажбеното обслужване – от финансовите основи до стратегическото изпълнение. Ще получите ясно разбиране за отчета за приходите и разходите, както и за счетоводния баланс в контекста на след продажбеното обслужване. Ще се потопим дълбоко в управленското счетоводство и класификацията на разходите – и двете специално пригодени за бизнеса със сервизни услуги и резервни части.
На следващ етап ще пренасочим фокуса към оперативната работа и представяне с подробно изследване на КПИ на сервиза и склада за РЧ, включително практически методи за прилагане и подобряване ефективността на склада. Ще научите как да преобразувате показателите за ефективност в реални проявления на терен, като използвате персонализирани контролни табла за управление съобразени с вашите бизнес показатели.
Независимо дали искате да рационализирате операциите, да увеличите полезността и съдържанието на услугата или да подобрите представянето на екипа, това обучение ви дава инструментите и стратегиите, за да го осъществите.

Какви стъпки да следвате?
Изберете най-подходящия за вас обучителен формат или попитайте нашите консултанти. Проучете нуждите от обучение на вашите мениджъри продажби и топ търговци или разберете от нашите консултанти как да го проведете. Формулирайте какви умения очаквате да придобият и какви желани поведения да могат да демонстрират след обучението.
Тази програма е подходяща за топ търговци, мениджъри на търговски екипи и търговски мениджъри в дилърства. Основава се на принципите на доброто управление на дилърства през целеполагане, мониторинг и постигане на напредък, предоставяне на стимули и мотивация на търговския екип. Провежда се в рамките на един ден.


Основни теми в курса
Отчет за приходите и разходите и баланс
Управленско счетоводство на след продажбения бизнес
Видове оборот и разходи
Оперативна ефективност на КПИ на сервиза
Оперативна ефективност на КПИ на склада
Практическа реализация на КПИ
Понятие за процес
Проектиране и създаване на оперативно табло. КПИ срещу референтни стойности
Съвременни маркетингови подходи
Стратегии за успех от гледна точка на ефективността
Организационни стратегии
Търговски стратегии

За да обсъдите с консултант конкретни казуси от управлението на продажбите във вашето дилърство или да зададете въпроси свързани с управлението на продажбите или ръководството на търговския екип в дилърството, се обадете на 089 8525025 или направете запитване:

+359898525025
Свържете се с нас