+359 89 8525025

training@cbc.bg

+359898525025

training@cbc.bg

Начало | Бизнес обучения | Умения за продаване на резервни части (РЧ)

Умения за продаване на резервни части

За топ търговци на РЧ и висока рентабилност на след продажбения бизнес

Ролята на търговците на резервни части в съвременното дилърство

Всяко дилърство желае да продава повече РЧ. В условията на нормален пазар в рамките на ЕС конкуренцията в сектора на РЧ се характеризира с много играчи, пълна палитра канали за дистрибуция и огромно разнообразие и предлагане на свързаните с резервните части допълнителни услуги. Ето защо усъвършенстването на търговците на РЧ е ключово за печалбата и рентабилността на едно дилърство.

През XXI век в среда на ИТ и ИИ проактивната роля на търговците на РЧ е задължителна за постигането на целите за пазарен дял и рентабилност на дилърството. ИТ и ИИ предоставят неподозирани възможности за пазарен и клиентски анализ, за проектиране на стратегии, за дизайн на кампании и всякакви маркетинг активности при това със скорост и ефективност на разходите непознати досега. Развитието на търговците на РЧ от събирачи на заявки и „бюро справки“ в проактивни представители на след продажбения бизнес трябва да стане регулярна цел във всяко едно дилърство.

Има и една често подценявана функция на търговците и склада за РЧ – да доставят навреме и в пълнота заявките на сервиза, който дилърството развива в рамките на след продажбения си бизнес. Поддържането на взаимоотношения с най-важния клиент на склада за РЧ – сервиза е най-краткият път към рентабилни след продажбени операции.

Готови ли сте да инвестирате в търговците на РЧ в дилърството?

Не се колебайте да осигурите регулярно надграждащо и опресняващо обучение за търговците на РЧ във вашето дилърство. Превърнете се в основен стълб в развитието на всички търговци на РЧ и служители в склада за РЧ. Станете гарант за мотивацията на служителите в след  продажбеното обслужване като им предоставите обучение по меки умения и професионални поведения.

Какви стъпки да следвате?

Изберете най-подходящия за вас обучителен формат или попитайте нашите консултанти. Проучете нуждите от обучение на вашите търговци на РЧ в дилърството или разберете от нашите консултанти как да го проведете. Формулирайте какви умения очаквате да придобият вашите търговци на РЧ и какви желани поведения да могат да демонстрират след обучението.

Тази програма е подходяща за търговци на РЧ, мениджъри РЧ, мениджъри след продажбено обслужване и мениджъри в дилърството. Предоставя разбиране за активния подход в продаването на РЧ, основни професионални поведения при продаване на РЧ, специални техники анализ на клиентския потенциал, за завършване на продажбата на РЧ и последваща комуникация. Провежда се в два последователни дни.

Основни теми в курса

Развитие на търговците на РЧ

Основни умения и поведения на търговеца на РЧ

Анализ потенциала на всеки клиент и потенциален клиент

Преглед на продажбения процес при РЧ

Да открием възможностите

Осъществяване на контакт с клиента

Разкриване на клиента – как да задаваме въпроси

Представяне на предложение

Как да работим със съпротиви и да се справяме с възражения

Предлагане на стойност – характеристики, свойства, ползи

Завършване продажбата на РЧ

Последваща комуникация с клиентите.

Проследяване на предложения

За да обсъдите с консултант конкретни казуси от вашия бизнес или да зададете въпроси свързани с продаването, се обадете на 089 8525025 или направете запитване:

+359898525025

Свържете се с нас

Изпратете запитване