
За мениджъри продажби и топ продавачи
Търговският мениджмънт е специфичен дял от мениджмънта, който се занимава с управление на търговските процеси в организацията. От всички мениджърски позиции тази на търговския мениджър е една от най-рисковите поради нейното естество – изпълнение на продажбената програма на организацията, т.е. осигуряването на приходите.
Има много прилики между ролите на търговския мениджър и тези на треньора на спортен отбор (футбол, волейбол, баскетбол, ръгби…). Когато отборът побеждава, всички са щастливи и изтъкват приноса си за победата, когато отборът губи, обикновено уволняват треньора. Така е и в търговските звена на организациите. Обикновено се изграждат стратегии и планове, а след това търговците трябва да постигнат амбициозните цели за продажби и приходи, за да може търговският мениджър да зарадва ръководството и да запази мястото си.

Защо да усъвършенствате търговските мениджъри в организацията?
Търговският мениджър задължително е добър търговец. Обратното не е вярно. Много често на начинаещите търговски мениджъри е необходима подкрепа в изпълнението на новите им задължения, а именно – да постигат целите чрез търговските си екипи. От друга страна търговските мениджъри имат необходимост от промяна на перспективата, нови идеи и различно огледало, в което да могат да се огледат.
Понякога рутинната търговска работа има нужда да бъде актуализирана и обогатена. Контролът на строгите стандарти за търговски поведения може да бъде надграден с възможностите, които предоставя обучението по търговски мениджмънт.


Какви стъпки да следвате?
Изберете най-подходящия за вас обучителен формат или попитайте нашите консултанти. Проучете нуждите от обучение на вашите търговски мениджъри в основната за тях област – умения за управление на продажбите или разберете от нашите консултанти как да го проведете. Формулирайте какви умения очаквате да придобият вашите мениджъри и какви желани поведения да могат да демонстрират след обучението.
Тази програма е подходяща за топ търговци, мениджъри на търговски екипи и търговски мениджъри. Основава се на принципите за управление на продажбите чрез цели, на постигането на напредък чрез обучение и стимули и мотивация на търговския екип. Провежда се в рамките на един ден.

Основни теми в курса
Да продаваш или да ръководиш продажбите
Индивидуални цели на търговците и екипа
Ключови показатели за измерване работата на търговците
Как да работим с отклоненията от предвижданията
Съвместно планиране за напредък на търговеца
Търговски бюджет – предвиждане на продажбите и разходите за дистрибуция
Търговски стратегии и търговски маркетинг
Организация на търговската дейност
Признаване на успех и мотивация на търговците
Търся нов търговец за екипа
Интегриране на нови търговци
Стимулиране на търговците


+359898525025
Свържете се с нас