
В 80% от индустриите днес пазарът е на клиентите. Маркетингът се измерва вече не с 4P, а с 6P и дори повече. Филип Котлър издаде Маркетинг 6.0. Днес властелини са цикличният маркетинг и преживяването на клиента. Преживяването на клиента, където и да е.
За да знаете как се представя вашият бизнес при взаимодействието с клиентите са ви необходими инструменти. Как посрещате, как взаимодействате, как приемате поръчки, как опаковате и фактурирате, как доставяте, как искате обратна връзка или оценка за удовлетвореност. Съвременната среда а срещи с клиенти е в интернет, в социалните мрежи, в мола, в магазина, в някой от нашите обекти… Знаете ли това, което клиентите знаят за вас, докато взаимодействат с вашия бизнес?
Услугата „Таен клиент“ е много мощен инструмент за получаване на независим поглед, или обратна връзка от който и да е елемент от взаимодействието на клиента с вашия бизнес. Той представлява реалното огледало, в което да се огледате как в действителност изглеждат нещата.

Защо да правите „Таен клиент“ във вашата организация?
Ако виждате слаби резултати в дадено звено и заедно с локалния мениджър търсите причините, таен клиент ще даде моментна картина какво се случва. Мениджърът казва, че всичко върви по високите стандарти на организацията и вие може да направите наблюдение. Докато вие сте там, нещата ще бъдат ОК, но не можете да бъдете постоянно и навсякъде. Затова може да пратите таен клиент, който след това да напише доклад, а ние ще обобщим докладите на всички тайни клиенти. За вас остават аха моментите и проникновенията от разкритите изводи и тенденции.

Ако не сте сигурни какви инструменти за проучване на взаимодействията на вашия бизнес с клиентите да използвате, може да обсъдите с експертен консултант конкретни казуси от вашия бизнес или да зададете въпроси свързани с измерване на желани области в качеството на вашите продукти, услуги или клиентско обслужване като се обадете на 089 8525025 или да направите запитване:

+359898525025
Свържете се с нас