Начало | Бизнес обучения | Решения за дилъри
Решения за дилъри
Бизнес развитие чрез постоянно усъвършенстване и уверено посрещане стандартите на брандовете

Обучителни решения с реален ефект
Когато говорим за дилъри обикновено разбираме регионални представители за определен район или държава на марка автомобили, селскостопанска техника, машини или друго инвестиционно оборудване. Дилърите имат права да продават оригинални продукти и услуги, да ги поддържат и сервизират с оригинални резервни части, оригинален софтуер и технологични решения, за да изграждат доверие в дадена марка и висока клиентска удовлетвореност от нея, да реализират високо пазарно проникване и да постигат желания от марката имидж.
Дилърите обикновено са част от веригата за доставки производител > вносител > дилър > краен клиент (B2C) или бизнес (B2B). Зад тази верига на доставки стоят високи бизнес стандарти, чието изпълнение е необходимо условие за печеливш бизнес, висока репутация на марката и висока клиентска удовлетвореност. В този смисъл дилърите ежедневно трябва да решават обикновени и сложни проблеми по изпълнението на високите стандарти на марките, които представляват от една страна и да поддържат бизнеса си печеливш в средносрочен и дългосрочен план от друга.
Доколкото нивото на интеграция между производителите и дилърите е на високо ниво, то самите дилъри имат да организират на местно ниво бизнес процеси и да решават множество задачи. Дилърите отговарят за комуникацията с настоящи и бъдещи клиенти на основно оборудване, машини и техника. На следващ етап те трябва да предоставят високо качествени услуги по поддръжката и ремонтирането на това оборудване. На следващо място те отговарят за бизнеса с резервни части, софтуер и аксесоари.
В различните бизнеси се наблюдават различни структури на организация работата на самите дилърства. Има сектори, където основните взаимодействия са с крайни клиенти. В други сектори или марки бизнесът освен през клиентския канал преминава и през суб-дилъри или други търговци, или други сервизи, които предоставят смислени от гледна точка на производителя и марката услуги на географски или бизнес признак. Съществуват и сектори и марки, чиято бизнес идеология е да работят само с други бизнеси.
Бизнес процесите, в които един дилър печели парите си, като в същото време отговаря на високите стандарти на марките, които представлява, се нуждаят от капацитет. Този капацитет се намира както в ноу-хауто, технологиите и финансите да се поддържа стабилност в дългосрочен план, така и в ресурса от специалисти и мениджъри, които едно дилърство подбира и развива във времето. CBC Learning е специализирана в дилърски решения, които развиват работниците, служителите и мениджърите в техния път на израстване, утвърждаване и учене през целия живот.
Ученето през целия живот е определящ фактор за съществуването и просперирането на всеки бизнес в съвременния свят. През XXI век въпросът не е дали да обучаваме служителите си, а как и кога. Обучителните решения за дилъри се занимават с формиране на нагласи, разбиране и изучаване на желаните от организацията поведения, както и с усвояване и усъвършенстване на ключови за работата умения.
Защо да обучавате вашите търговци, механици, мениджъри продажби, флийт мениджъри, търговци и мениджъри РЧ, КАМ, гаранционни специалисти или други служители при вас?
В рамките на интеграцията между производители и дилъри е налице много пряка и честа връзка между специалистите, инженерите и мениджърите на производителя от една страна и оперативните и продуктивните служители на дилъра от друга. Една такава връзка са обучителните платформи на производителите. В тях на дилърите се предоставя техническо, продуктово, търговско и мениджърско познание и умения, които стандартите на производителя или марката определят как да бъдат демонстрирани в рамките на тяхната бизнес среда.
Някои дилъри считат това обучение за достатъчно. Други усъвършенстват своите кадри допълнително. Те знаят, че когато хората научават нови неща, това е обучение, а когато тренират многократно неща, които вече знаят, това са тренировки за усъвършенстване. Те водят към учене чрез правене и успешно демонстриране на желани поведения.

На кого да поверите обучението?
Съвременният свят изобилства от книги, уебсайтове, съдържание, обучения, курсове и пр. на всякакви теми, които могат да ви интересуват, и които се намират на клик разстояние в Google или в която и да е търсачка, а днес вече и в ИИ. Книгите са едни от най-добрите ментори днес, особено когато вече можем и да ги слушаме. Това е добра среда за учене, но ефективна ли е сама по себе си?
Много често дилърите използват вътрешен ресурс и специалисти за обучение на колегите си – по-млади или по-опитни. И това винаги е за предпочитане, ако може да се демонстрира ефективността на това обучение.
Другият подход е да изберете външен обучител, на когото да се доверите. Ако със сигурност не се съмнявате в нагласата, почтеността и ценностната система на вашите служители, то дали познавате добре манталитета на хората от компанията на външните обучители? Избирайте обучителни компании, на които да се доверите, само ако можете да сте сигурни, че техните и вашите ценности са близки и сходни.
Комбинирайте и намерете обучителния пакет, който постига най-добри резултати при вас. Рецептата е да пробвате всичко, което сами сте преживели, което доверени хора са ви препоръчали и което вашите служители предпочитат.


Какви стъпки да следвате?
Ако вашето дилърство приема принципите на постоянно учещата се организация и развива своите служители извън задължителните програми на производителите и марките, то прегледайте списъка от обучения, които предлагаме в тази секция Решения за дилъри. Ако това, от което имате нужда не се съдържа в нито една програма или се покрива само частично и бихте искали за вас да бъде разработена конкретна програма, не се колебайте да обсъдите с консултант конкретни казуси от вашия дилърски бизнес или да зададете въпроси свързани с желаната от вас тема като се обадете на 089 8525025 или да направите запитване:


+359898525025
Свържете се с нас