Начало | Бизнес обучения | Продажби на бизнес клиенти
Продажби на бизнес клиенти
Бизнес клиентите са различни

Бизнес клиентите в дилърството
Бизнес клиентите се различават от крайните клиенти по това, че с автомобилите, селскостопанската техника или оборудването, което купуват, произвеждат продукти и услуги, които продават. За тях техниката е средство за производство. В този смисъл техните нужди значително се различават от нуждите на крайните потребители, които просто ползват купената техника. Много често броят на закупуваната техника от един или различни видове е голям и затова е нужно по-специално отношение.
Изискванията на бизнес клиентите зависят строго от параметрите на задачите, които изпълняват и средата, в която техният бизнес работи. Ето защо разбирането за бизнес процесите на тези клиенти е в основата на решенията, които дилърите създават за малкото на брой ключови клиенти в техния район.
В това пространство на бизнес се намират и обществените поръчки, които обикновено са обект на много спекулации и скандали. Въпреки това бизнесът с обществени поръчки съществува. Нещо повече, негова територия е целият ЕС и всички организации, които имат ресурс да разходват европейско финансиране, са законна цел на всички дилъри в ЕС.

Какви стъпки да следвате?
Изберете най-подходящия за вас обучителен формат или попитайте нашите консултанти. Проучете нуждите от обучение на вашите продавачи и флийт мениджъри в дилърството или разберете от нашите консултанти как да го проведете. Формулирайте какви умения очаквате да придобият вашите служители и какви желани поведения да могат да демонстрират след обучението.
Тази програма е подходяща за професионални продавачи на автомобили и други превозни средства, самоходна и прикачна земеделска техника и друга техника с инвестиционно предназначение. Предоставя разбиране за продаването в B2B сегмента на търговията. Провежда се в два последователни дни.


Основни теми в курса
Установяване на разликата между клиенти физически лица и бизнес клиенти
Разбиране за цената и стойността на ползване
Разкриване нуждите на бизнес клиентите и регистриране на информация
Използване на финансови елементи и услуги в продажбата
Кредит, финансов лизинг, оперативен лизинг, риск
Изготвяне и представяне на предложения, които продават
Професионално поведение при срещи с бизнес клиенти
Какво да наблюдаваме, когато сме с бизнес клиенти – невербалното общуване
Техники за водене на преговори
Справяне с възражения
Завършване на продажбата
Поведения при отказ

За да обсъдите с консултант конкретни казуси от вашия бизнес или да зададете въпроси свързани с B2B продаването, се обадете на 089 8525025 или направете запитване:

+359898525025
Свържете се с нас