
Открийте неизказаните послания в съвременната бизнес комуникация
Невербалното общуване обхващащо езика на тялото – всички пози, мимики и жестове и всички тонове, височина и тембър на гласа – представлява по-голямата част от възприятието на човек при общуване. Обикновено хората искат да могат да разчитат езика на тялото, но относително рядко полагат усилия да придобият такива умения, дори и да си купят една от многото книги на пазара по този въпрос. На практика е трудно да се върши определена работа с нужната степен на концентрация и да се наблюдава езика на тялото на хората, с които общувате. Нещо повече, мнозина по-любопитни или мотивирани са изкушени да регулират езика на собственото си тяло, което не е невъзможно, но за целта са необходими упорити тренировки.

Защо да изучавате невербално общуване?
Придобиването на рутина в разчитането на несловесните сигнали в общуването, която да помага на служителите да общуват нормално в ежедневието си, е сериозна задача, изискваща базисно познание и много практикуване. Рутината е необходима, за да може разчитането на сигналите в невербалното общуване да не пречи на нормалната работа, а без усилие да ѝ помага с добавянето на щрихи и тълкувания във възприятието.
Налице са две перспективи. Едната е свързана с тълкуването на невербалното общуване на другите. Втората е усилието за самонаблюдение и самоконтрол на собствения ни невербален език.


Кога да започнете?
Човек се учи на невербално общуване по време на първите си седем години – как да разчита беззвучните сигнали в общуването в семейството си, приятелския кръг, околната среда. Ако е любопитен, започва да наблюдава всичко в общуването със съученици, състуденти и колеги и добива определено ниво на рутина в използването на онова, което вижда и чува. Ако не е бил любопитен, но има желание да се усъвършенства, тогава вероятно настъпва първата среща с някоя интересна или препоръчана книга, след прочитането на която интересът или нараства, или остава на същото ниво. Разкрийте на кое ниво се намират мениджърите и служителите ви и действайте.

Какво е различното през XXI век?
Общуването днес се осъществява много по-често в дигитална среда отколкото на живо. Размяната на съобщения превъзхожда по интензивност телефонните разговори или срещите на живо. Дистанционните срещи са много по-предпочитани пред присъствените, защото това спестява много разходи.
Вече са нужни добри практики и подходи от 21-ви век за разбирането на общуването в дигитална среда навсякъде в организациите и в бизнеса.


Какви стъпки да следвате?
Изберете най-подходящия за вас обучителен формат или попитайте нашите консултанти. Проучете нуждите от обучение на вашите служители и мениджъри в областта на вътрешната комуникация или разберете от нашите консултанти как да го проведете. Формулирайте какви умения очаквате да придобият вашите служители и мениджъри и какви желани поведения да могат да демонстрират след обучението.
Тази програма е подходяща за всички интересуващи се от невербално общуване, съвременни ползватели на интернет и общуващи в дигитална среда като служители в организации, мениджъри, предприемачи. Провежда се в рамките на един ден.

Основни теми в курса
Разбиране за езика на тялото, основни положения
Какво разбирате, когато наблюдавате
Какво разбирате, когато чувате
Средства за изразяване в дигитална среда
Общ език в организацията и вътрешният клиент в дигитална среда
Дигитални срещи
Комбиниране на каналите за комуникация
Как изглежда лидерството в дигитална среда
Дигитална организационна култура
Доверие, безопасна среда и уязвимост в дигиталното общуване


+359898525025
Свържете се с нас