Начало | Бизнес обучения Невербално общуване в XXI век

Невербално общуване в XXI век

Открийте неизказаните послания в съвременната бизнес комуникация

Невербалното общуване обхващащо езика на тялото – всички пози, мимики и жестове и всички тонове, височина и тембър на гласа – представлява по-голямата част от възприятието на човек при общуване. Обикновено хората искат да могат да разчитат езика на тялото, но относително рядко полагат усилия да придобият такива умения, дори и да си купят една от многото книги на пазара по този въпрос. На практика е трудно  да се върши определена работа с нужната степен на концентрация и да се наблюдава езика на тялото на хората, с които общувате. Нещо повече, мнозина по-любопитни или мотивирани са изкушени да регулират езика на собственото си тяло, което не е невъзможно, но за целта са необходими упорити тренировки.

Защо да изучавате невербално общуване?

Придобиването  на рутина в разчитането на несловесните сигнали в общуването, която да помага на служителите да общуват нормално в ежедневието си, е сериозна задача,  изискваща базисно познание и много практикуване. Рутината е необходима, за да може разчитането на сигналите в невербалното общуване да не пречи на нормалната работа, а без усилие да ѝ помага с добавянето на щрихи и тълкувания във възприятието.

Налице са две перспективи. Едната е свързана с тълкуването на невербалното общуване на другите. Втората е усилието за самонаблюдение и самоконтрол на собствения ни невербален език.

Кога да започнете?

Човек се учи на невербално общуване по време на първите си седем години – как да разчита беззвучните сигнали в общуването в семейството си, приятелския кръг, околната среда. Ако е любопитен, започва да наблюдава всичко в общуването със съученици, състуденти и колеги и добива определено ниво на рутина в използването на онова, което вижда и чува. Ако не е бил любопитен, но има желание да се усъвършенства, тогава вероятно настъпва първата среща с някоя интересна или препоръчана книга, след прочитането на която  интересът или нараства, или остава на същото ниво. Разкрийте на кое ниво се намират мениджърите и служителите ви и действайте.

Какво е различното през XXI век?

Общуването днес се осъществява  много по-често  в дигитална среда отколкото на живо. Размяната на съобщения превъзхожда  по интензивност телефонните разговори или срещите на живо. Дистанционните срещи са много по-предпочитани пред присъствените, защото  това спестява много разходи.

Вече са нужни добри практики и подходи от 21-ви век за разбирането на общуването в дигитална среда навсякъде в организациите и в бизнеса.

Какви стъпки да следвате?

Изберете най-подходящия за вас обучителен формат или попитайте нашите консултанти. Проучете нуждите от обучение на вашите служители и мениджъри в областта на вътрешната комуникация или разберете от нашите консултанти как да го проведете. Формулирайте какви умения очаквате да придобият вашите служители и мениджъри и какви желани поведения да могат да демонстрират след обучението.

Тази програма е подходяща за всички интересуващи се от невербално общуване, съвременни ползватели на интернет и общуващи в дигитална среда като служители в организации, мениджъри, предприемачи. Провежда се в рамките на един ден.

Основни теми в курса

Разбиране за езика на тялото, основни положения

Какво разбирате, когато наблюдавате

Какво разбирате, когато чувате

Средства за изразяване в дигитална среда

Общ език в организацията и вътрешният клиент в дигитална среда

Дигитални срещи

Комбиниране на каналите за комуникация 

Как изглежда лидерството в дигитална среда

Дигитална организационна култура

Доверие, безопасна среда и уязвимост в дигиталното общуване

+359898525025

Свържете се с нас

Изпратете запитване