
Как да Привличате Нови Клиенти Ефективно
Да заработите с нов клиент означава да добавите печалба, която до момента не сте имали. Означава също да продавате там, където до вчера продаваше друг доставчик или поне да ограничите дела на конкуренцията. Новите клиенти са солта в бизнеса – ако продавате само на стари клиенти, работите само за вече планирания бизнес. Собствениците винаги искат нов бизнес.
Да приемем, че вече сте убедени, че трябва да работите за привличането на нови клиенти, ключовият въпрос е как да правите това ефективно. Знаете ли кого „преследвате“, имате ли достатъчно данни? Правите ли полево разузнаване? Знаете ли как да подходите, за да намалите вероятността да си затворите вратата задълго? Прилагате ли добри практики, тренирате ли редовно?

Защо да идентифицирате нови клиенти?
Независимо от причините всеки бизнес губи годишно между 20 и 30 процента от клиентите си. Компенсирането на тази загуба става само с идентифицирането и привличането на нови клиенти. Умението да се завладява нов бизнес е добавената стойност на всеки търговец към компанията.
В своя продажбен цикъл, в своя продажбен свят търговците ежедневно се срещат с ключови клиенти, стари клиенти, потенциални клиенти… Този микс определя ефективността на търговеца и неговите възможности да бъде полезен на компанията.


Управление на взаимоотношенията с клиенти
Днес повече от всякога се говори за управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM). Нищо не се е променило – хартията и папките бяха заменени с екселски файлове, а те пък – със специализираните софтуери. Независимо от средствата и технологиите управлението на взаимоотношенията с клиентите е основен инструмент за постигане на ефективност при превръщането на всяка възможност за бизнес в първа фактура.

Какви стъпки да следвате?
Изберете най-подходящия за вас обучителен формат или попитайте нашите консултанти. Проучете нуждите от обучение на вашите търговци или разберете от нашите консултанти как да го проведете. Формулирайте какви умения очаквате да придобият вашите търговци и какви желани поведения да могат да демонстрират след обучението.
Тази програма е подходяща за професионални продавачи на продукти и услуги, търговци и търговски мениджъри. Предоставя разбиране за продаването като професия, основни професионални поведения при продаване и специални техники за завършване на продажбата. Провежда се в два последователни дни.


Основни теми в курса
Защо се налага да идентифицираме нови клиенти
Процесът по търсене и намиране на нови клиенти
Значението на правилния контакт
Предизвикателства в процеса по намиране на нови клиенти
Причини за купуване
Към кого да насочваме усилията си в намирането на нови клиенти
Как да организирате полевото си разузнаване
Какъв претекст да измислите, за да се запознаете
Организиране на среща
Подготовка преди телефонен разговор или среща


+359898525025
Свържете се с нас