+359 89 8525025

training@cbc.bg

+359898525025

training@cbc.bg

cbc.bg

Бутилката-епизод втори

дек. 11, 2017 | Без категория

Бутилката – втори епизод

Гледам на рецепцията в хотела ето тази бутилка и питам рецепционистката:

  • Откога продавате антифриз на рецепция?
  • Това не е антифриз.
  • А какво е?
  • Вода за спортисти.
  • ??? Добре, колко струва – попитах аз, очаквайки космическа цена.
  • 1.70
  • Добре дайте ми една. Ето… Не ми връщайте. Благодаря.

Почвам да чета етикета. Марката е АДВА (ADVA), а бутилката е 2 л. Етикетът е изцяло двуезичен – английски/български.

Производител е старозагорска компания, но по поръчка и технология на SUPPLETEC Nutrition, Англия. www.adva-water.com. Направих си труда да поразгледам сайта и открих, че телефонът за връзка всъщност отпраща към градче на име Lake Zurich, Illinois, USA (много близо до Чикаго). Имейлът за връзка е mpetkov@adva-water.com, което изясни в голяма степен нещата. Компанията има представителства в САЩ, Англия, Мексико и Русия.

В България водата се произвежда и дистрибутира от българска компания, като са направили много приятен уебсайт – www.adva.bg. В сайта виждаме още продукти и много интересни опаковки (за едно толкова банално нещо като шише вода, но си припомнете австрийската Vöslauer).

На етикета пише, че АДВА е с алкална структура и рН 9, което я прави последен крясък, защото балансира вредната киселинна храна, която поглъщаме ежедневно. Освен това ни информират, че тази вода детоксикира, което също я прави силно желана.

Ето и най-интересното. Бутилката е направена от пластмаса, която играе ролята и на UV филтър, а това означава, че може да се използва многократно и да стои в колата на слънце. Обикновените пластмасови шишета за еднократна употреба стават канцерогенни след като постоят на слънце (в колата).

Българи, американци или англичани, все едно. Направили са страхотен микс от технология, продукт, опаковка и място за производство с високо качество и ниски разходи. АДВА може да бъде намерена в хотели, ресторанти, фитнеси, магазини за алкохол и цигари и някои вериги, но ще се разширяват, това е сигурно.

Продуктът е нишов и високо ценово позициониран, но аз мисля, че има сериозно бъдеще с още по-масова дистрибуция заради съвременния начин на живот и необходимостта от такава вода (напитка).

Следим развитието им.

Снимки – личен архив

0 коментара

Подайте коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *