Как са продавали по време на голямата депресия?
В края на 1930 година, когато борсовите посредници се хвърляли от прозорците на сградите в Манхатън, а бившите собственици на корпорации продавали ябълки по улични сергии, Армънд Хамър е бил в Париж с един огромен проблем. Може би се чудите кой е Арманд Хамър? Той е...
Зеленчуков маркетинг в ХХI век
Странна работа! Никой досега, струва ми се, не е писал по тази тема. В света разбира се, че къде другаде! Така де, я си харесайте, изберете си и си купете по интернет прясна марулка, връзка зелен лук, няколко стръка див чесън и репички за една прекрасна и свежа...
Ролите на продавача – епизод 1
За кръговете и цилиндъра Наскоро в офиса имахме следната дискусия. Кое е по-лесно да се продаде от един продавач - популярна марка автомобил на средна класа клиент или премиум бранд автомобил на богаташ. Важни предпоставки за провеждането на дискусията бяха, че и...
Лъжата – епизод 1
Бях още съвсем млад търговец (е, не беше много скоро), когато устремен да разбера как работи последователността продаваш – доставяш – плащат, научих, че не трябва да се лъже. Не само че не трябва да се лъже, но и не трябва да се прикрива нищо, което после би лъснало...
Студени телефонни обаждания
Всеки месец по телефона ми се обажда някой от фирма Глобал маркетс. Аз не познавам никого там, но те имат телефона и името ми. Познайте откъде! И така, всеки месец поредният нов служител в тази фирма чинно ми звъни. Той вероятно звъни на още стотици такива като мен, а...
Ниското самочувствие на българина – продължение (работата е сериозна)
И така, убедихме се, че съвсем обективно, една от най-сериозните причини за ниското самочувствие на българина е ниското заплащане на труда на големи маси от хора в България. Един малко по-различен ракурс към самочувствието на българина можем да видим от следната...

+359898525025
Свържете се с нас