+359 89 8525025

training@cbc.bg

+359898525025

training@cbc.bg

Начало | Блог

Блог

Нашият опит да променим средата и клиентското обслужване в България

Хареса ли ви пазаруването?

Хареса ли ви пазаруването?

Като потребител пазарувам във всички възможни супермаркети, хипермаркети, минимаркети и прочее търговски обекти. Знаете ли обаче защо в Кауфланд на касата питат дали сте харесали пазаруването? Никой...

Как са продавали по време на голямата депресия?

Как са продавали по време на голямата депресия?

В края на 1930 година, когато борсовите посредници се хвърляли от прозорците на сградите в Манхатън, а бившите собственици на корпорации продавали ябълки по улични сергии, Армънд Хамър е бил в Париж...

Зеленчуков маркетинг в ХХI век

Зеленчуков маркетинг в ХХI век

Странна работа! Никой досега, струва ми се, не е писал по тази тема. В света разбира се, че къде другаде! Така де, я си харесайте, изберете си и си купете по интернет прясна марулка, връзка зелен...

Ролите на продавача – епизод 1

Ролите на продавача – епизод 1

За кръговете и цилиндъра Наскоро в офиса имахме следната дискусия. Кое е по-лесно да се продаде от един продавач - популярна марка автомобил на средна класа клиент или премиум бранд автомобил на...

Лъжата – епизод 1

Лъжата – епизод 1

Бях още съвсем млад търговец (е, не беше много скоро), когато устремен да разбера как работи последователността продаваш – доставяш – плащат, научих, че не трябва да се лъже. Не само че не трябва да...

Студени телефонни обаждания

Студени телефонни обаждания

Всеки месец по телефона ми се обажда някой от фирма Глобал маркетс. Аз не познавам никого там, но те имат телефона и името ми. Познайте откъде! И така, всеки месец поредният нов служител в тази...

Ниското самочувствие на българина – продължение (работата е сериозна)

Ниското самочувствие на българина – продължение (работата е сериозна)

И така, убедихме се, че съвсем обективно, една от най-сериозните причини за ниското самочувствие на българина е ниското заплащане на труда на големи маси от хора в България. Един малко по-различен...

Доживях

Доживях

Днес случайно влязох в един от онези малки магазини, които продават перилни препарати от Германия. Продавачите в тези магазини по правило са доста добре информирани и притежават солидни аргументи защо едно и също нещо предназначено за германския пазар се различава...

Лъжата – епизод 2

Лъжата – епизод 2

Че какво толкова? Навсякъде всички лъжат! Какво, аз глупак ли съм? Който не иска да го лъжат да не влиза в търговията и да си стои в къщи! Аз съм в далаверата, а другите ще ги въртя както си искам. Да продължавам ли със сентенции на всякакви тарикати? Защо всеки човек...

Значи не можем да ви бъдем полезни!

Значи не можем да ви бъдем полезни!

Представете си, че сте банков служител, държавен чиновник, застраховател, байър, логистик, IT, служител в някоя камара, консултант, профсъюзник, инженер, монтажист, среден или висш мениджър в компания или нещо такова. Добавете, също така, че обичате да ходите по...

Обичате ли продуктите, които продавате?

Обичате ли продуктите, които продавате?

Може ли въобще да се продава, ако не се обича продукта, който се продава? „Тоя па! Ти да не си мислиш, че всички спящи, пушещи, красиви, грозни, нацапотени, модерно облечени, намусени продавачи и продавачки обичат онова което продават? Те са на работа и каквото има да...

Когато един търговец дава отстъпка

Когато един търговец дава отстъпка

Наскоро с мой бизнес партньор (търговски директор) обсъждахме старта на годината и той ми спомена, че въвежда споразумения с клиентите на компанията, в които пише, че им предоставят отстъпки от цената при постигане на определен оборот. Сам по себе си този инструмент...

Хареса ли ви пазаруването?

Хареса ли ви пазаруването?

Като потребител пазарувам във всички възможни супермаркети, хипермаркети, минимаркети и прочее търговски обекти. Знаете ли обаче защо в Кауфланд на касата питат дали сте харесали пазаруването? Никой не знае, дори и касиерките. Някъде през 2010 година „хванах” нещо...

Как са продавали по време на голямата депресия?

Как са продавали по време на голямата депресия?

В края на 1930 година, когато борсовите посредници се хвърляли от прозорците на сградите в Манхатън, а бившите собственици на корпорации продавали ябълки по улични сергии, Армънд Хамър е бил в Париж с един огромен проблем. Може би се чудите кой е Арманд Хамър? Той е...

Зеленчуков маркетинг в ХХI век

Зеленчуков маркетинг в ХХI век

Странна работа! Никой досега, струва ми се, не е писал по тази тема. В света разбира се, че къде другаде! Така де, я си харесайте, изберете си и си купете по интернет прясна марулка, връзка зелен лук, няколко стръка див чесън и репички за една прекрасна и свежа...

Ролите на продавача – епизод 1

Ролите на продавача – епизод 1

За кръговете и цилиндъра Наскоро в офиса имахме следната дискусия. Кое е по-лесно да се продаде от един продавач - популярна марка автомобил на средна класа клиент или премиум бранд автомобил на богаташ. Важни предпоставки за провеждането на дискусията бяха, че и...

Зеленчуков маркетинг в ХХI век

Странна работа! Никой досега, струва ми се, не е писал по тази тема. В света разбира се, че къде другаде! Така де, я си харесайте, изберете си и си купете по интернет прясна марулка, връзка зелен лук, няколко стръка див чесън и репички за една прекрасна и свежа...

Ролите на продавача – епизод 1

За кръговете и цилиндъра Наскоро в офиса имахме следната дискусия. Кое е по-лесно да се продаде от един продавач - популярна марка автомобил на средна класа клиент или премиум бранд автомобил на богаташ. Важни предпоставки за провеждането на дискусията бяха, че и...

Лъжата – епизод 1

Бях още съвсем млад търговец (е, не беше много скоро), когато устремен да разбера как работи последователността продаваш – доставяш – плащат, научих, че не трябва да се лъже. Не само че не трябва да се лъже, но и не трябва да се прикрива нищо, което после би лъснало...

Студени телефонни обаждания

Всеки месец по телефона ми се обажда някой от фирма Глобал маркетс. Аз не познавам никого там, но те имат телефона и името ми. Познайте откъде! И така, всеки месец поредният нов служител в тази фирма чинно ми звъни. Той вероятно звъни на още стотици такива като мен, а...

Ниското самочувствие на българина – продължение (работата е сериозна)

И така, убедихме се, че съвсем обективно, една от най-сериозните причини за ниското самочувствие на българина е ниското заплащане на труда на големи маси от хора в България. Един малко по-различен ракурс към самочувствието на българина можем да видим от следната...

Няма намерени резултати

Страницата, която търсите, не може да бъде намерена. Опитайте прецизиране на търсенето или използвайте навигацията по-горе, за да намерите публикацията.

+359898525025

Свържете се с нас

Изпратете запитване