В смисъл... Или за откровено дразнещите и изтъркани фрази в речника на общуването ни днес Няма такава напаст! Огледайте се! Всичко е гарнирано, украсено или пояснено с „в смисъл...”. Сякаш няма и не...
В смисъл... Или за откровено дразнещите и изтъркани фрази в речника на общуването ни днес Няма такава напаст! Огледайте се! Всичко е гарнирано, украсено или пояснено с „в смисъл...”. Сякаш няма и не...
Знаете ли защо купуват от вас? Обявявам конкурс сред четящите този блог. Който познае защо съм клиент на мобилния оператор Глобул получава награда една моя средна месечна сметка. Наградата ще...
Клиентска лоялност Преди няколко години – в силните времена - мой партньор (чужденец между другото) ми се оплака, че клиентите вече не били лоялни, а гледали само интереса си, накъде отивал бизнеса....
Маркетинг от уста на уста за българското черноморие Чували ли сте, че да почивате в Гърция е по-евтино? Разбира се, кой не е чувал. А вярно ли е? Никой не знае, но опитите да се докаже продължават и...
Балансът на вниманието към клиентите е съзнателно поведение Правило ли ви е впечатление, че продавачите в търговските обекти, магазините, местата за услуги рядко уцелват ваксата на нужното внимание...
Ролите на продавача – епизод 3 Идва при вас представител на някоя компания или вие отивате някъде, където искат да ви продават. Все нещо купуваме, все нещо ни продават. Навсякъде продавачите...
Лъжата – епизод 3 Чудите се за каква ли дърта лъжа ще става въпрос? Нека първо ви попитам знаете ли защо на една лъжа се казва дърта? Основната причина не е, че по определен начин се лъже...
Ролите на продавача – епизод 2 Когато клиентите искат, продавай! Не им пречи да купуват! Не ги гонѝ! Случвало ли ви се е да пазарувате многократно от някакви магазини, защото нещата им ви харесват...
Страницата, която търсите, не може да бъде намерена. Опитайте прецизиране на търсенето или използвайте навигацията по-горе, за да намерите публикацията.
Свържете се с нас